Bandung , dag 2

2 augustus 2014 - Bandung, Indonesië

De 2e dag in Bandung zijn we om 10 uur opgehaald door Iwan met onze bus. We hebben sterk het vermoeden dat we lopend soms eerder op de bestemming zijn maar hij wil ons niet laten lopen en ons overal voor de deur afzetten.
Natuurlijk moest er geshopt worden.Bandung is de stad van de factory outlets dus heeeeel veel kleding voor geen geld. We zijn gaan lunchen bij het Savoy Homann hotel. In dat hotel heeft Jeen zijn vader ooit geslapen. De angklung muziek hebben we helaas gemist omdat we te laat waren.
In de middag zijn de kinderen wezen wandelen en shoppen door Bandung en Jeen en ik zijn nog wezen kijken of we de school konden vinden waarop zijn vader gezeten heeft. Dat was niet makkelijk . We hebben zijn oom Hans ter plekke nog gebeld en hij heeft nog geprobeerd om ons per telefoon te coachen. Wel bijzonder om zo vanaf de plek waar hij zelf gewoond heeft met ons te bellen. Helaas hebben we de school niet gevonden. Het kan natuurlijk dat het gebouw er niet meer is.
De avond met Iwan ergens in de buurt van het hotel gegeten. Hij let goed op. Soms stuurt hij borden terug naar de keuken of haalt ijs uit onze glazen. De andere keer vindt hij het wel verantwoord. Hij zorgt goed voor ons.

1. Harry & Ans & Eveline:
    2 augustus 2014
    Lieve allemaal,
    Wat ontzettend leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. En al helemaal jullie belevenissen in Bandung!
    H&A&E