laatste dag op bali

16 augustus 2014 - North Kuta, Indonesië

De scooter: Hans, de baas van ons hotel, een nederlander, heeft nog met ons gesproken. Hij adviseerde om te tekenen als uit het rapport de 10 miljoen gehaald wordt. De scooter verhuurder gaat bij de politie dat proberen te regelen. Wij hebben hem onze verzekerings gegevens gegeven en gezegd dat wij niets betalen maar alles via de verzekering loopt .Bizarre situatie allemaal. Wij weten bijna zeker dat het gewoon geld klopperij is en hij weet niet dat wij morgen terug vliegen. Hans zegt: so be it ! !
Het lijkt erop dat wij morgen gewoon weg gaan.

Verder fijne dag gehad. Iedereen beetje rond gewandeld , gezwomnen. Wij zijn door de kids de laatste avond uitgenodigd voor het eten. Ze hebben net z`n allen geld gelapt, heel leuk. We gingen eerst met 2 taxi's naar het strand. Daar hebben we, onder het genot van een drankje naar de zonsondergang gekeken. Daarna weer met de taxi naar een bistro geweest waar de kinderen een mooie tafel gereserveerd hadden. Heerlijk gegeten met toetjes, likeurtjes en alles erop en eraan. Nu net terug in hotel. De kinderen gingen nog even een afzakkertje halen. Was echt een leuke avond. Morgen om half 7 in de ochtend gaan Franca en Maarten weg naar de gili eilanden voor 3 dagen. Wij vliegen om 16 uur terug naar Nederland.
We hebben 3 goede weken gehad. Veel tijd samen en ook ieder een aantal dagen met eigen kinderen.

De terug vlucht is goed verlopen. In de taxi werden we nog gebeld over de gestolen scooter maar we zijn zonder problemen door de douane gegaa en kwamen zaterdag de 16e augustus om 6 uur in de ochtend veilig aan op Schiphol. Maarten en Franca volgden ons voorbeeld en kwamen een paar dagen later ook aan op Schiphol.

1. Nicolette:
    14 augustus 2014
    Wat een leuke afsluiting!! Goed vlucht terug. Xxx
  2. Ans & Harry:
    18 augustus 2014
    Lezen nu net jullie berichten, hoop dat alles goed is gekomen en dat alles bij elkaar jullie een heel fijne vakantie hebben gehad. Hier in Cuba is wifi zeer schaars dus weinig contact met thuisfront. Groeten. h&a&e