onze laatste dagen even niets, dat dachten we

13 augustus 2014 - Kuta, Indonesië

Verwacht geen heftige ervaringen meer deze dagen. We rusten een beetje uit en doen niet veel. Laundry service, beetje scooter rijden en wandelen. Jeen en ik hebben ook even tijd samen en tijdens avond eten zijn we weer met zn achten. Vandaag gaan wij nog naar de tanah lot tempel.

Dat viel dus even tegen. Geen tempel voor ons want vanmorgen is de scooter van 1 van de jongens gestolen voor het hotel. Het hotel heeft er beelden van dat de scooter mee genomen is alleen helpt dat niet veel. Nu in de taxi om aangifte te doen ervan. In principe is de scooter niet verzekerd dus we moeten nog maar zien hoe we dit op moeten lossen. We verdenken het verhuurbedrijf ervan dat ze met de reserve sleutel de scooter opgehaald hebben. Zo zag het eruit op de beelden.
2 uur verder nog geen rapport. Er is wel een rapport opgemaakt dat ze ons wilden laten tekenen. Daarin stond dat we tekenden voor de betaling van 10.000.000 Rupiah, ruim 600 euro. Gelukkig konden we het rapport even laten vertalen door Bert die we van heel lang geleden kennen. Fred gaf ons zijn nummer. Niet gedaan dus maar we weten nog niet hoe we dit verder op moeten lossen. Jammer van onze vakantie dag . Morgen maar verder kijken. Nu eerst eten zo.